چهار روش برای کاهش زمان انتظار مهمان در هنگام خروج

یکی از لحظاتی که همواره بر تصور مهمان از اقامتی که در هتل شما دارد بسیار تاثیرگذار است، راحتی و سرعت در هنگام خروج است. در موقع خروج، مینی‌بار مهمان باید بسته شود، خسارت‌های احتمالی در اتاق بررسی شود، صورتحساب مهمان تسویه شود و درنهایت، مدارک مهمان به او بازگردانده شود. در تک‌تک این مراحل، سرعت بسیار اهمیت دارد. در اینجا به ۴ روشی که می‌توانید در هرکدام از مراحل بالا سرعت را افزایش دهید، می‌پردازیم.

استفاده از سیستم مدیریت مینی‌بار و خانه‌داری برروی تبلت

نرم‌افزار مدیریت خانه‌داری هتل، شرکت سیکاس
پس از خروج مهمان، خانه‌دارها باید وضعیت استفاده از مینی‌بارها را بررسی کنند و خسارت‌های احتمالی وارد شده را نیز ثبت کنند. معمولا در حالت خوب در هر طبقه‌ای از هتل یک کامپیوتر وجود دارد که خانه‌دارها پس از بررسی کامل اتاق به کامپیوتر فوق مراجعه کرده و اطلاعات فوق را وارد می‌کنند که بسیار زمان‌بر است.
با استفاده از نرم‌افزار مدیریت مینی‌بار و خانه‌داری سیکاس، خانه‌دارها می‌توانند با استفاده از تبلت در همان موقع مراجعه به اتاق تمامی موارد فوق را وارد کنند.

ارسال پیامک به مهمان در روز خروج

این امکان به مهمان کمک می‌کند که کارهای لازم برای خروج خود را زودتر انجام دهد و آمادگی بیشتری داشته باشد.

ارسال صورتحساب به مهمان از طریق پیامک و یا سیستم IPTV در روز خروج

مهمان می‌تواند قبل از زمان خروج صورتحساب موقت خود را برروی هردو سیستم فوق ببیند. مورد فوق به مهمان کمک می‌کند که صورتحساب را زودتر پرداخت کند و عملا منتظر پرداخت آن نماند.

استفاده از سیستم‌های کارت‌خوان همراه با لینک ۲ طرفه با برنامه هتل‌داری

لینک ۲ طرفه باعث می‌شود که هزینه صورت‌حساب پرداختی بدون دخالت اپراتور برروی کارت‌خوان وارد شود و صرفا نیاز به کشیدن کارت توسط مهمان است. همچنین شماره فیش نیز پس از پرداخت به صورت اتوماتیک در برنامه مسافر ثبت می‌شود. استفاده از این سیستم علاوه بر کاهش اشتباهات در وارد کردن هزینه، به سرعت آن نیز می‌افزاید.

چهار روش برای کاهش زمان انتظار مهمان در هنگام خروج
۵ (۱۰۰%) ۱ vote

نظر خود را اضافه کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد‪.‬